Merhaba arkadaşlar doktoruma gittiğimde düşük troit çıktığını söyledi ve aile doktorumuzun kontrol etmesini söyledi doktorumuz acaba hamilelikte başına böyle bisey gelen var mı zararı falan oldu mu yada ne yaptınız lütfen bilgilendirir misiniz aile doktorumuz ilaç yazdı 1 ay kullan 1 ay sonra gene kontrol edicez diye ama çok korktum açıkçası internetten pek iç açıcı şeyler yazmıyor 🥺🥺🥺