Ben sabah uyanıp lavobaya girip çıkmıştım ondan sonra suyum gelmişti 1 - 2 saat içerisinde de hafiften sancılarım başladı doktora gittim 1 cm açıklıkla yatırdı, suni takıldı doğum yaptım. Bence beklemeyin gidin hemen enfeksiyon kapma riski var bebeğin susuz kalabilir