Selam kizlar. Bende hamileligim boyunca hergun sabah aksam burdaydim ama 23 gun once ⅑/2020de kizim gelince biraz elime telefonu zor aldim😂😂. Sizlerle dogum hikayemi paylasmak istiorum😍. 31 agustos pazartesi gunuydu icime dogmus gibi temizlik alisveris ve utumu yaptim. Ütüm bittiginde esim isten gelmisti aksam saat 20.30 civariydi. Birden bi akinti hissettim bi baktim suyum gelmis once inanamadim 1 haftam daha vardi ama doktor demisti erken gelir diye. Neyse esim geldi tam yemek yicek beni lavaboya kosarken gordu noldu dedi,, dedim galiba kizin gelio suyum geldi 😂😂basladi panik heyecan yapmaya eli ayagi dolandi cantalari kapti besigi aldi hadi gidioruz dedi. Dedim bu dur once hastaneyi arayim bilgilendirim oyle cikariz dedim. Oda o sira ozaman bende namazlarimi kilayim dedi. O namaz kilarken bende ebe kadini aradim dedim boyle boyle, oda dedi yavas yavas cikin yola 1 saate sancilar baslar dedi tamam dedim. Esimin once karnini doyurdum cunku uzun bi gece olacakti bizim icin😂😂acliga dayanamaz kendisi. Hastaneye vardir dogumhaneye aldilar makinaya baglandim falan neyse oglen saat 12 oldu hala bende sanci yok sonra dediler suni sanci vercez tamam dedim ama hala tik yok🙄🙄 megerse bikitane plasenta varmis ikinci torbamida patlattilar ki dogum baslasin diye. 12.30 civariydi suyumu patlattilar veeee bummm sancilar bi basladi aman yarabbii aklim cikti. Ne dualar ne sureler neler neler okumaya basladim.. Epudralda istemedim oglumdada istememistim. Neyse saat 14.41 de geldi kizim dunyaya❤❤❤ onu ustume koyduklarinda ne aci kaldi ne yorgunluk. Sadece gozyasi vardi mutluluktan. Okadar guzel bi kizim olduki rabbime her animda sukrediorul🤲🤲 48.5cm ve 3.230kg kendisi. Bir oglum var Aziz birde Eslem’im geldi evimize yuvamiza hayatimiza. E bide bu corona var ortalikta ben dedim eve gitmek istiorum kalmam hastanede. Doktor deei 2 gece kal yarin sabah cikarsiniz eger sorun cikmazsa dedi. Tamam dedim bi gece kaldik ertesi sabah evimize geldik.. su an kizim 23 gunluk melek cennet kokulum. Sukurler olsun rabbime. ❤❤ Allahim butun kadinlara bu duyguyu anneligi nasip etsin!! Siz arkadaslarima sag saglim evlatlarinizi kucaginiza almayi nasip ettirsin. Kolaylikla bi avazda alirsiniz inşaAllah kucaginiza😍😍😍 kendinize iyi bakin ve tabi bebislerinizede iyi bakin❤❤hayirli geceler..