Merhaba güzel annişler bende evladıma sağ sağlim kavuştum çok şükür 🤲🏽🌸 20 Eylül pazar sabahı saat 10.15 geçe suyum geldi ardından da nişan 😅aha dedim bizim kız döndü herhalde geliyor sevindim hemen doktorumu aradım o da ben hastanedeyim gelin hemen bakalım dedi hastahaneye gider gitmez önce doktorumuz baktı ve maalesef dönmemiş sezaryen dedi hiç suni sancı falan istemiyordum zaten 😑🤷♀️Kayıt işlemi yapıldı corona testimiz yapıldı yanımda eşim ve annem vardı diğer aile üyeleri arabalarda bekledi 😅🥰testler falan derken doğuma götürülme anı heyecan korku hepsi bir arada idi Allahtan anestezi doktorum çok iyi baba yürekli bir beydi her şeyi anlatarak yaptı uyuşma olduktan sonra sonda takıldı hissetmedim hiç doğumhane curcuna sohbet müzik 🎶 dedim iyiymiş ya 😄 daha sonra birazcık karnıma bastırdılar derken minik kuzumu çıkarttılar nasıl doğdu mu dedim 😂🥰🥰bu kadar çabuk mu dedim hepsi gülüyor evettt bu kadar işte diyorlar bu arada ağzımda maske vardı doğumum gerçekleştiği anda anestezi doktorum maskeyi indirdi doğum sonrasına gelecek olursak sezaryen dikiş yerlerim den dolayı canım yanıyor yalan yok ağrım var 🤦🏽♀️😪bir yandan da minik kuzumu emzirmeye çalışıyorum göğüs ucum olmadığı için canım çok yanıyor silikon göğüs ucu kullanıyorum 🌸1 gece kaldık hastanede ertesi gün taburcu olduk 🧡 çok şükür depend muhakkak alın çok büyük kurtarıcı ağrılardan dolayı üzülüyorsunuz bebeğimle istediğim gibi ilgilenemiyorum diye ama inanın günden güne fark ediyor canınızı sıkmayın dilerim rabbim bu duyguyu herkese nasip eder ve kimseyi bu yolda oyalamadan yavrularına kavuşturur 🌸🤲🏽 Biz Happy Kids e kaçar teyzeler hepinizin gönlüne göre bir doğum dilerim rabbim yardımcınız olsun inşAllah 🌸🥰🍀🧿