Kızlar herkese merhaba Ben dün akşam spiral anestezi ile sezeryan oldum dün akşam ağrı kesicilerle çok güzel atlattım bu sabahta yürüyüş yapıp gazımı çıkardım öğlen taburcu oldum.Ancak akşama doğru duş aldım sezeryan yerimi de ebe çift kat pansuman yapmıştı ben duştayken su kaçtı sandım ama eşim bakınca imkansız dedi şu an da sezeryan yerim inanılmaz ağrıyor ve yanıyor bu normal mi acaba sizler kaçıncı gün ağrıyı hissetmemeye başladınız Ağrı kesici parol yazmış ama ne fayda hala canım yanıyor