Evaask en başından beri benimde hep önde gitti şu anda 35+2 deyim ama munalerde 37+2 gözüküyo birde erken doğum riskim çok fazla benim 31 de hastanede yatdım iğneler falan bir dünya 36 yı tamamlamaya çalışıyoruz bizde
Emine55 bide sizin sancı 50lerde çıkmış ne güzel bende 50 leri görünce doktorum o iyi birazdaha dayanacak gelmiycek diyo 31 deyken benim ntsde sancı 125🤭çıktı hastaneye yatış verdiler direk birde en kötüsü insan sancısını hissetmezmi ya benim hiç birleş hissetmiyorum sancı falan bu durumda doğumu çok fazla riske atıyo ne yazıkki bende ( nts de 80 lerin üstü direk doğum sancı olarak geçiyormuş hemşire ve doktorum o gün öyle söylemişti bana )