Yasoma Böyle post açınca doğuyor diyorsunuz hadi bakalımm deneyeyim. 39 hafta 2 günlük oldu kızım. Kavuşmak istiyorumm sevgili arkadaşlarım 🤲🏻🤲🏻🌼♥️♥️😍
mikican Yasoma benden de size bir destek gelsin o zaman 39+4 olduk artık doğurmak istiyorum 😔 dua edelim birbirimize 🙏🏻
Anne2_ Yasoma walla ben bi kaç gün önce post açtım daha tık yok🤣🤣 yarın kontrolüm var gidip bakcaz hayırlısı artık 39+1 😭😭
Anne2_ kckynssna evet canm bugün doktora gittim yumuşama var ama açılma yok salı gününe kadar bişey olmazda gel konuşalım ne yapcağımıza karar verelim dedi 😣
kckynssna Anne2_ bende cumartesi gitmiştim. En son 6 ekim dedi. Ama muayene etmiyor doktorum. Hayırlısı olsun inşallah gelirler artık
Ahsen-01 39+5 gelmiyor gelmio hem kız erken gelir derlerdi hemde 3. Gebeliğim erken doğar dediler sonuç beklemeli