Biraz önce bi arkadasım ağlayarak geldi , 5 aylık hamile ve kendisi buraya yazmamı istedi . 4 yıldır eşiyle çocuk sahibi olmak için uğraşıyorlar . Çok şükür oldu dedilerkiiii kocası artık istemediğini söylüyormuş . Boşanma aşamasındalar. Arkadaşım da kararlı boşanacak ve bebeği aldırmak istediğini söylüyor . 3 Aydan sonra alınmıyor diye biliyorum 🙁 ona bugün kürtajın ne kadar günah olduğunu anlattım YouTube dan Videolar izlettim 5 aylık bebeğin hareketlerini izlettim Onun artık bi insan olduğunu söyledim ama kararlı kendisi . hangi doktor alabilir ? Yapılabilir mi böyle bişey