Mucuzemiz Arkadaşlar Balıkesir den İzmir’e iş gereği yerlesicez hayırlısıyla.Dogumada günler kaldı.Son ayım.Bildiginiz onerdiginiz sezeryanla doğum yapacağım iyi güzel hastane varmı.Ucretleri nedir.Yardimci olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler ederim.
Mirayse1 Mucuzemiz canım sezeryan doğum yapmadım normal yaptım kent hastanesiydi tavsiye etmiyorum onuda. bilmiyorum belki bilen arkadaslar yardımcı olur. Fiyatlar 5000 civarı
prensesim35 Mucuzemiz bnmki devletti canım ama çok memnun kaldım kendi odamda sancı çekip kendi odam da doğum yaptım
DilanDag Mucuzemiz canım cuma günü özel Çınarlı hastanesinde doğum yapicam doğum ücreti sezeryan normal aynı 3000 tl
bilgemom Mucuzemiz Çınarlı hastanesi 3000 tl canım doktorum onur aldemir instagramdan da bakabilirsin🙏🏼
DMelosh Mirayse1 bende kent düşünüyordum normal doğum yapıcam kısmetse ama tavsiye etmiyorum demişsiniz neden acaba?
entomologist Mirayse1 merhaba ben de orda yapmayı düşünüyorum ama neden tavsiye etmiyorsunuz acaba? Bu arada doktorunuz hastane ekibinden miydi yoksa dışardan mı?
Mucuzemiz DilanDag bilgemom nasıl kızlar hastane personelleri iyi ilgileniyorlar mı bebek yoğun bakım ünitesi varmı.Fiyati çok uygun
DilanDag Mucuzemiz yoğun bakım ünitesi varmış ama okadar üst düzey değil demişti bir hemşireye sorduğum zaman. Personel genel olarak iyi cuma doğumum var bakalım asıl Ozaman gorucem :))
atay DilanDag #10708836 Cumartesi 6da da benim yatisim varrrr Cok heyecanli Neler yapicaksin yanina neler goturuceksinn
ozgeya Mucuzemiz Medicalpark Hastanesinde doğum yaptım, çok da memnun kaldım. Ama güncel fiyatlarını bilmiyorum malesef.
Zeynep-aa Ata sağlık var doğum ile ünlenmiş bi hastahne normal 4 bin sezeryan 4 bin 600 tl gibi bişi di muhasebeye sorarsınız
HavvaDonder prensesim35 ikili test için nereye yonlendirildinz ? Tepecik dediler oradakiler ama. Randevu alma nasl oluyor sbahtan gittigmde alirlarmi bilmiyorum.. birde doktorunuz kimdi ??
Mucuzemiz prensesim35 Canım orası nasıl randevuyu nasıl alicaz.Benim Sezeryan Allah’ın izniyle iyi ilgileniyorlar mı.
prensesim35 HavvaDonder doktorum şinasi kılıç çok iyi bi doktor ikili testte tepeciğe gönderiyolar bn yaptırmadım
prensesim35 HavvaDonder sabahtan çok erken gidersen belki bulursun fiş ama bn randevu alarak gittim bucaya hep ve maalesef şimdi randevu vermiyor nedenini bilmiyorum
Suude HavvaDonder Sabahtan gidebilirsin cnm ben orda yaptırmadı ama. Orayı aramıştım nasıl oluyor diye sabah gelin sıra alırsınız demişti.
HavvaDonder prensesim35 annemden biliyorum o doktoru daha evvel gazi hastanesndeydi cidden müthiş bir doktor. Ama o testi yaptr dedi birde numarasını verp takibe aliyormu ?? Nasl
HavvaDonder prensesim35 Şinasi beye fis bulmak mümkün degl adam full dolu. 🤭 Bnde babamdan numarasını alp aradm öyle gidip görüştüm kendsyle 🤭🤭
prensesim35 HavvaDonder numarasını istemedim canım bilmiyorum ama zor randevu buluyorum ama şimdi hiç randevu vermiyor o hastane çok güzel bi hastane sabahtan fiş alınması gerekiyormuş sanırım bn gidemiyorum artık buca daki doktorların çoğu seyfi demirsoy ek binasına gitmiş oraya gidecem 1 ay snra