Kızlar 37 ci haftamdayim 2 3 gündür üst sırtımda yani çok omuz tarafında değilde ortalarda bir tutulma gibi ağrı var allahım geçmiyor 🙄🙄 Sanki biri bir vursa kirtlasa da rahatlayacam😒😒 Sadece o yerde o ağrı var bıçak batması gibi farklı bir ağrı yayılmıyor yani 🙄🙄 Offf bunu yaşayan var mi