Nursel42 geçmiş olsun canım benimde ilk üç ayim çok sıkıntılı zor geçti bulantılar yüzünden. Hastanede serum bile yedim, beslenmedigim için. Prilam içiyordum gün de dört tane. Üç ay sonrası geçti bu sefer idrar yolu enfeksiyon başladı şuan doğuma 3 gün var ve neredeyse 6 aydır ben bu rahatsızlığın ağrısını acısını çekiyorum. Şuan bir yanım buruk doğuma az kaldı, bir yanım da karnım da kalsın istiyor çünkü hamilelik her nekadar zor olsa da tadı güzelliği çok farklı. Oyuzden daha yolun başındasin tadını çıkar. Prilam herhangi bir zararı yok en fazla 4 tane içiliyor günde ben 4 tane içiyordum valla