Eceslh Kızlar sezaryan oldum hç bişeyim yoktu 4 gündür dün ben biraz zorladım gezdim vs bişiler yaptm işim vardı ağrı başladı bi yerde son ip yeri oluyor dikişin sonu orası bi yer şişti hafif ağrı yapıyor çok birazda kızarık olan varmı böyle ne önerrsnz
Nuriiiiii Eceslh canm aynı şeyi Yengem yaşamıştı sezeryan yerinin en son kısmında kızarıklık şişlik bir de morarma olmuştu doktora gitti enfeksiyon kapmıs nedeni de dikiş tam atılmadıgı kontrole gittin mi canm
Eceslh Nuriiiiii sonuç ne oldu dün gittim canm ama dün hç bişey yoktu gayet iyydi dün hareket ettm çok bişey oldu işte bgünde böle olmaya başladı
Nuriiiiii Eceslh canm Yengem çok çekti ya yeniden dikiş felan atmışlardı onunda sonradan oldu gitirkçe kötüleşmişti inşaallah geçer canm yara yerini gözlemle sürekli