Şöyle anlatiyim kizcelerim yardımcı olur musunuz iki arada kaldım resmen
Benim son adet tarihim 25-31 ağustos sonrasında 8 eylül ovitralle catlatma ignesi yapıldı 15 gün boyunca 1 gün arayla ilişki oldu
Bugün tam 15. Gündü randevu almıştım varsa da yoksa da ogreniyim diye
Beta HCG 11.77 cıktı pozitif yazıyor
Ama doktorum 2 gün sonra tekrar yapalım dedi ilacın etkisi de olabilir dedi benim de kasiklarim ağrıyor sanırım stres yaptım o yüzden yani var mı yok mu belli değil değer yükselir mi diye düşünüyorum ağlamam geliyor var mı böyle yaşayıp yükselen veya düşen nolur anlatın iyi de olsa kötü de olsa sizin yaşadıklarınızı dinliyim icim rahatlasin🥺🥺