Sibelcet Kizlar 39+3 teyim hafif hafif sancilarim var ve cok halsizlestim acaba benim gibi olup doguran var mi genelde herkese enerji geliyor ama ben cook halsizim
Fatmaugurdoku Sibelcet evet bende doguma giderken enerjiktim 🤣sende neden tam tersi olmuş Bi guzel sıcak banyo yap mayışırsın iyice zaten uzan uyuyabilirsen 1 saat de olsa uyu cunku enerjiye acayip derecede ihtiyacın olucak kendini toparla canım Allah yardımcın olsun
mikican Sibelcet ben de 39+4 nasıl sancılarınız oluyor? Benim vajinaya baskı bıçak saplanması gibi sancılarım oluyor