Merhaba 18 haftalk bende parlaklık cikdi pernatolji bolmne gitmsdm bebekde 20 hafta 5 gün detaylı ultrason olduk orda her şey iyi çıktı aynı doktora sordum bu tüm bebeklerde oluyor sadece coguda sağlıklı oluyor sadeece erken parlama olmuş sizde dedi bence çok insana söylüyorlar bende ağladım kafaya takdm şükür dün muayene gittim detayldada organlar iyi idi benm ikili testde iyi ckmsdi ona rağmen fetal DNA yaptrdk oda şükür iyi çıktı demem oki stress yapib uzmeyn bebisi