Ben gittim canım ve asla önermem. Berbat üsluplu hemşiresi veznesinde ki çalışanı hepsi. Sadece doktor çok iyiydi gittiğimde. Sibel Özsoy. Ama herşey doktorla da bitmiyor ne yazik ki hemşiresi de önemli ki benim kolumu mafettiler…. bir kan alımında kalıcı hasar bırakan doğum da ne yapar diye vazgeçtim o hastaneden.