Kızlar selam az cok durumu bileniniz vardır dün post açmıştım bugün uyandığımdan beri sol kasigin 1 serçe parmak altı kadar olan yerde sürekli sızı ve ağrı şeklinde anlık ağrılar oluyo normal bir ağrı türümudur sağ tarafım da yok ama hiç gecmedi sanki orads bişey var geriliyor gibi sanki bebeğin ayağı kolu bacağı oraya kadar iniuoda itiyo gibi tabi öyle bişey mümkün değil ama 😂 nasıl tarif ederim bilemedim sadece tek taraflı olması normal mi kasıktan bir serçe parmak boyu kadar asagda düşündüm çatı ağrısı bu haftada olur mu o nasıl bir ağrı haftam 17+4