Melo14 ben zaten korunmuyodum canım . Arkadaşım dış gebelik geçirdiği için o korunuyodu zamanı dolunca oda hemen hamile kaldı filmden ötürü demek istedim.ama benim hamile kalmamda en büyük etki filmdi ondan önce ben kimyasal gebelik geçirdim yumurtamda kist oluştu falan doktorum dedi ilaç vermicem sana ama bütün hastalarımdan film istiyorum dedi bende virüs daha yayılmamışken gidip çektirdim ordaki kadında bana dediki 3 gün ilişki yasak he birde gitmeden önce ilişki yasaktı oda galiba 2 3 gün falandı yanlış hatırlamıyosam.ama tabi bu durumlara gelene kadar yumurta tedavisi de gördüm hormonlarıma da bakıldı.hatta şöyle soylıyım iyiki filmi cektirmisim rahmimde sıkıntı olduğunu öğrendim tüplerim açıktı sadece yıllardır çektiğim adet sancılarımın ilişki sancimin nedenini öğrenmiş oldum.