Lraybrs ben de gittiğim doruğu bıraktım. Hafif bir vajina enfeksiyonu için yatış yapalım, bebeği almamız gerekebilir vs. neler söylediler. Başka bir hastaneye gittik de sorun olmadığını anladık , ne kadar korkuttu bizi hiç tavsiye etmem . Önerim Rabia Nizam. Çok ilgili ve anlayışlı bir doktor. İstediğiniz hastanede de doğum yaptırıyor diye biliyorum . Jimerdeydi, yeni muayenehane açtı