Merhaba kızlar,
Hastanenin doğum anında nasıl bir yol izlediğini çok merak ediyorum her muaynede sorucam diyorum ama telaştan unutuyorum 😞
Niye telaş yapıyosam sanki 😞
-Birde doktorlarla ilgili bilginiz var mı? Tuğba hanıma gidiyorum ben okmeydanı ssk da yetişmiş bi uzman çok araştırdım daha 12+4 olduğumuz için çok fazla tanışamadık doktorla ama genel anlamda iyi bir doktor.