Ecemileee hiç canını sıkma ben 40+6 da doğum yaptım 38-39 gösteriyordu doktorum 37 haftamda cocuğun bacak boyunun kısa olduğunu down sendromlu olabileceğini ve perinatolojiye sevk etti ben 2-3-4 lü tesrlerimi yaptırdım detaylımı yaptırdım falan hersey normaldi yani gitmedim inanmadım (sana asla gitme demiyorum tabi ki) kalmış doğuma 3 hafta napcam doğurmuycam mı müdahale edilcek bişey yok doğum yaptım normal bebekler 50 cm doğar bizimkisi 53 cm doğdu kilosu gayet iyi doktor cok sağlıklı dedi ama 3 hafta ömrümden ömür gitmişti cok iyi anlıyorum seni ama kalbini hiç bozma canm detaylı da mı cıktı bu değer