aezgi Bugün kontrolüm vardı 25 haftalığım boyu 31 cm kilosu 770’gr dı ☺️ Cok iyi herseyi haftasıyla uyumlu dedi 😊
DiplomaliEvHanimi Benim kizimada 24+4 de 670 gram 28 cm dedi azmi bu değerler. Okuyorum boyle hep bi küçük geliyo bana 🙄 Eşim 181 ben 168 boyundayiz Suan 12 den sonra 24+6 olacaz
Kubbrasolmaz Nikay ultrasonda net değil ki 300 gr eksik veya fazla gösteriyor deniliyor ne kadar doğru bilmiyorum ama sağlıkla doğar inşallah canım
melikeuyanik Kubbrasolmaz 35+3 te 3000 gr dı geçen hafta yarın 36+3 olucaz kontrolüm varr bakalım ne kadar olmuş doktor iri bi bebek olucak dedi ama
mom0606 Kubbrasolmaz 35+6 2514 boyu uzun dedi fakat ne kadar bilmiyorum umarım sağlıkla kucağımıza alırızzz. 🤩🥰
ags mom0606 şuan için normal diyoruz fakat 40ı doldurur da kilosu da böyle devam ederse sezaryen olabilir dedi doktorumuz. Doğum anındaki duruma göre değişecek. Umarım vakitlice kendiliğinden gelir ☺️🤷🏻♀️