Yagmurunbebegi Sezeryandan sonra uyuşukluk yaşayanlar var mı? Herkeste mi oluyor bu? Sezeryan yapanlar beni bilgilendirebilir mi?
ZehraS Yagmurunbebegi bende olmadı canım sezeryandan sonra odaya alındım 2 saat içinde bacaklarımı hissetmeye basladım 6 saat ızn yok kalkmaya sonrasında kalkıp ufak ufak yurumen gereklı
Defdef22 Yagmurunbebegi uyuşukluk oluyor 17 ay oldu doğum yapalı daha yeni yeni geçti uyuşukluk hissi
Minikbirmelek Yagmurunbebegi ben 1 hafta once oldum uyusukluk falan olmadi ilk gun bacaklarda hafif hafif oluyo sonra tamamen geciyo
Yagmurunbebegi ZehraS google da yazanlar olmuş karın kasları da kesiliyo diye bi sene geçti uyuşukluğum geçmedi kimisi 17 senedir geçmedi falan yazmış aşırı tribe girdim. İnşallah bende de olmaz yazın bi umut içimi rahatlattı
1oznur 9 gün önce genel anestezi oldum 2 saat sonra kendime geldim bikaç saat sonrada yürüdüm milletin korkuttuğu gibi bişey olmuyor
Digdemdurukara Bendede ameliyat yerinde uyuşukluk oldu oğlum yaklaşık 1 buçuk yaşına gelince geçti. Mesela kaşınıyor ama kaşıyınca hissetmiyorsun gibi ama korkulacak endişe edilecek bir durum değil 🙂
Nuriiiiii Yagmurunbebegi ben yaşıyorum canım. Sinirler kesildiği için diye duymuştum bende dikişlerimin altında uyuşukluk hissiyatı var maalesef
Nuriiiiii Yagmurunbebegi bende aksam baktım dikişlerimşn olduğu yere uyuşukluk gibi hissizlik var sanki sinir bozucu bir sey