Ezgi1990 Kızlar bugün adet günüm ama sadece peçeteye silince geliyor pembe kahverengi bi şeyler. Sökğlemedim mi acaba yoksa yerleşme olabilir mi ? Basına gelen yorum yapabilir mi ?
Selinbam Ezgi1990 canım yap bi test öğren artık bsey varsa testte çıkar burda kimse sana soruna net cevap veremez
Burciin19 Evet olabilir benimde yerleşme kanamam olduğunda adet oldum sandım sancım olmuştu pembemsi çok az daha sonra kahverengi leke geldi pede akma olmuyor silince geliyor çok az miktarda ertesi günü testte öğrendim hamile olduğumu
Burciin19 Sedanur_3425 şuan 20+5 iz geçti. 12. Haftaya kadar olabiliyor kahverengi lekelenme benim iki kere oldu kendimi hemen yorsam leke gelirdi doktora gittim iki kere doktor adet tarıhıne yakın dönemse vücut içindeki pisliği atmaya çalışıyor demişti. Yada bebek büyüyor o yüzden demişti kahverengi lekelenme bilinmeyen sebeblerden olur demişti açık pembe ve kırmızı renkten kork demişti
Sedanur_3425 Burciin19 anladım canım çok teşekkür ederim. Bende de kese göründü fakat bebek görünmediği için eğer bebek kendi zeminin hazırlıuorsa kahverengi leke olabilirmiş dediler. Ama ne kadar doğru bilemiyorum
Ezgi1990 afrasil bakalım hala gelen giden bir şey yok 🤷🏻♀️ Hayır eğer yoksa zaten bebek falan sökülsem de rahatlasam 🙄