Emine418 39+2′yim bugün kontrolüm vardı 7 kilo almışım. Bebeğimde 3.5 kiloymuş. 40+5′e kadar bekleme kararı aldık çünkü belli ki gelesi yok bizimkinin; o zamana kadarda tahminim 1 kilo daha alarak bitiririm hamileliği. Bebeğim daha almasa da ben alayım ona razıyım şu an.