14+5 teyim dün öğlen hafif kanamam oldu pembemsi ve açık kahverengi gibi. Bugün tekrar oldu. Adet döneminin sonunda olan kaynamaya benzer. Yarın doktorumu arayacam ama nedense içime sıkıntı girdi akşam akşam. Bu tarz kanaması olan ya da bilgisi olan var mı? Yardım plizzz 🙏