Ogrtmnanne2 İyi akşamlar merhabalar herkese 🌸 14. Haftadayım fakat bebeğimiz 15. Haftada . Felaket kalça agrım var bu aylarda normal mi en yakın randevumuza 1 hafta var 🤦🏻♀️
Mucizebebegimm123 Ogrtmnanne2 ya bende 14+3 haftaligim 2 3 gundur ayağa kalktığımda kalçamdan bacağıma kadar ağrı oluyor 5 10 dk sürüyor sonra geçiyor. Bende sebebini bilmiyorum malasef
DamlaArjen Ogrtmnanne2 Merhaba o kalça ağrısı dediğiniz şey kramp megnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor. Bende daha erken bașladi (9haftaliken) çok kötü bir ağrı şuan 12 haftaliğim eskisi kadar olmasa da ara ara oluyor özelikle otururken doktora gidin istiyorsanız. Büyük ihtimale size de magnezyum başlatacak.
Ogrtmnanne2 Mucizebebegimm123 benim de öyle otururken De agrıyor bazen ☺️ Cinsiyeti öğrenebildiniz mi
Mucizebebegimm123 Ogrtmnanne2 evet ben 12.haftada ögrendim. Kiz bekliyordum erkek olduğunu öğrendim. Siz ögrendinizmi
Ogrtmnanne2 Mucizebebegimm123 biz de kontrolümüzde öğreneceğiz ibşallah az kaldı heyecanla bekliyoruz
Derin2828 Kızlar benimde ağrım var araştırdım bu ağrı erkek bebeklerde oluyor diyorlar 🤷🏻♀️☺️ Doğrumu bilyorum sizdede uyuyormuş
Mutlumklnc Derin2828 bende 14+3 ün benimde sağ kalçamın çok üstünde ağrı oluyor ama bebeğim kız yani doktor %80 kız dedi 🙏
Ayseozmenucar Bende 14+2 benım de 3 gundur bel agrım var ama gobegım cıddı çıkmış durumda daha once kı hamilelikte de hemen fırlamıştı onun etkısıyle sanırım agrıyor kalça yok 12. Haftada doktor erkek gıbı dedı haftada kontrele kadar beklemedeyim
Tevhidehli1 DamlaArjen evet bende içiyorum benimde felaket ağrıyor sanki birisi alt tarafa vurmuş ya da sert bir yere çarpmış gibi Elhamdulillah