Gulsah_alp93 Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim.Ve inanılmaz mide ağrısı var yemek yedirtmiyor.Sürekli gazım var prilam içiyorum tek 😓Böyle olan var mı neler yapıyorsunuz.Acile gitmemek için zor tutuyorum
CansuAbinik Gulsah_alp93 Ayaklarınızı üşütmüş olabilirsiniz. Ayaklarınızı sıcak tutun. Evin içinde yavaş yavaş yürüyüş yapın ve ayak altınıza sıcak su torbası koyun.. 🙏🏻
Ebru__ Gulsah_alp93 ben ayagimin altina sicak su torbasi koyuyordum biraz yap sicak seyler ye geciyor
Gulsah_alp93 CansuAbinik bilmiyorum ki olabilir mi 😩aslında dikkat ediyorum çorapla dolaşıyorum ama geçmiyor özellikle geceleri
CansuAbinik Gulsah_alp93 Havalar bir anda değişiyor belki üşütmüş olabilirsiniz🙏🏻 Sıcak su torbası ve yürüyüş mutlaka yapın, bana o çok iyi geliyordu 🤗