kubrayylmz 17, 2 haftalık hamileyim dünden beri midem fena yanıyor şu zamana kadar olmamıştı acaba yedigim şeyden kaynaklı mı çig köfte yedim farklı olarak ne yapmam gerekir cinsiyetimz kız
Bebek-geliyor kubrayylmz bende başından beri oluyor ne yesem 18+5 deyim. Salatalık en iyi çözüm oldu geceleri yatarken yiyorum bazen gündüz. Ve süt arada badem de iyi geliyor.
buseyusuf27 kubrayylmz cnm renne duo mıs gıbı sut kesmıyor bazen bı yudum alıyorsun hemen gecıyor mıgden bırde yaglı,baharatlı,acı,eksı,asıtlı,cay ve kahveden uzak dur yatmadan da en az 3 saat oncesı bısy yeme bnm oyle gectı
Ruya26 Bana bir tek gaviscon şurup iyi geliyor canım diğerlerini denedim ama fayda etmedi ilk zamanlardan şu zamana kadar (27 hafta) ne zaman midem yansa 1 tatlı kaşığı içerim hemen kesiyor