Seymacablog elf95 gittikçe uçuyorlar cidden İstanbul da fiyat araştırması yaptım 2000 den basılıyor en pahalı en özel bazı hastaneler 2800 vs
EsmaAsena Seymacablog erkek dedilerse genelde erkek çıkıyo. Allah gönlüne göre versin canım 14 haftalık diyince cinsiyeti genelde erkek erken gösterir ordan tahmin ettim bende.
Seymacablog elf95 Doğrudur benim evime en yakın yüzyıl o yüzden oraya gidiyorum. İlk doğumu da orada yaptım
Seymacablog EsmaAsena ay bakalım kız diye heveslenmiştim açıkçası 🙈 sağlıklı olsunlar da Rabbim ikisini tatmayı da nasip etsin
EsraTurna Bende Gebze merkez hastanesine gidiyorum Cihan beye onda doğum onda yapmayı düşünüyorum 2500 fiyat verildi normal doğum olacak kısmet olursa
EsraTurna Seymacablog evet memnum çok şükür doktorum dan ilgisinden saolsun ve en uygun hastane Gebze’de tavsiye ederim Cihangir bey Dİr ismi
Seymacablog DefneUraz Pendik te ki hastaneler daha güzel oluyor diye düşünüyorum zaten fiyat farkı da mevcut sanırım
Seymacablog EsraTurna söylenilen rakamlarda cidden daha uygunu çıkmadı daha bende çiğdem hanıma gidiyorum yüzyıl da memnunum
DefneUraz Seymacablog Gebze’de medara gittim önce 170di muayene ücreti Pendik’te de 220 lira. Ama Pendik’teki doktorumdan çok çok daha memnunum
Zeynep5561 Seymacablog bende bana yakın olduğu için yüzyılda çiğdem hanıma gidiyorum ilgi alakası çok iyi 🙂
Merve-baydar Bende gebzede yüzyıl hastanesine gidiyorum 24 haftalık oğlumu bekliyorum daha doğum hakkında konuşmadık bakalım fiyatları bilmiyorum kızımın doğumunu merkezde yaptım cihangir beyde doktorumdan memnundum ama ebelerini hiç beğenmedim çok ilgisizlerdi
Seymacablog Merve-baydar Yüzyıl da normal doğum 3000 sezeryan 3250 ya da 3500 dediler. Sağlıkla kucagına al inşallah Dr’unuz kim