Benimki çatlamıştı kırılsaydo normal doğum yapamaSın demişkerdi ama kırılma açısına göre falan değişir sanırım. Herkesin durumj farklı yani, sizin bunu hem kadın doğumcunuz hem de bir ortapedi uzmanıyla görüşüp fikir birliği ile netleştirmeniz gerekir sanırım