Merveeeeeeeeeeeeeee Canım geçmiş olsun bidaha gittiğinde doktoruna söyle böbrekten de gelebilir hamilelerin yüzde 80 inde böbrek büyümesi olabiliyormuş benim de o haftalarda sağdan gelen ağrım vardı doktoruma dedim böbreklerime baktı hemen ürolojiye gönderdi üstünde dur bence inşallah öyle bişey değildir öyleyse de korkulacak bişey değil benim o yüzden 27.haftamda böbreğime tel takıldı ihmal etme ama hamilelikte çok sık rastlanan bi durummuş bebek büyüdüğü için baskı yapıyormuş