Esila1716 ben ara öğünler yapıyorum. Bi ara öğünümde muzlu süt içiyorum. Blendırdan kendim geçirip 🤗 Öbür akşama doğru olan öğünde de üç yemek kaşığı yoğurt, 4 tam ceviz ve 2 tatlı kaşığı keten tohumu koyup yiyorum 🙊 Ama yine bir şey olmuyoor. Her şeyi saatli yiyip içiyorum 🥺