Arkadaşlar biraz önce lavobaya idrara cıktım kendımı cok halsız hissediyordum bugun duş almak istedim iç çamaşırım siyah renkti baktım değişik renkte az bısey var siyah oldugu ıcın renk cok net degıldı ama bıkac haftadır beyaz akıntılar oluyordu ara ara am bu sefer beyaz degıldı tereddutte kaldım nişan dedıklerı bumu acaba? Neyse sonra duşa girdim 1 den fazla idrarım oldu suyun altında afedersiniz işer gibi böle yoğundu 3 kere flan duşta sanki idrarımı yaptım ve asırı derecede karnımda sertlık hıssedıyorum oturamıyorum ve yuruyemıyorum karnım okadar düşmüş sanırım duşta bile kolumu kaldırcak halım yok tu smdı sorum şu acaba nişan gelmii olabılır mı yada suyum? İlk hamileliğim ve 37+2 oldum hastaneye gıtmelimiyim