3 4 gündür genital bölgemde kaşıntı var ve şu gibi akıntı geliyor. Mantar olabilir diye şüphelenip doktoruma yazdım sağlık ocağına gideyim mi diye idrar testinde çıkmaz dedi fitil yazıyorum onu kullan 3 gün arayla dedi kullanan var mı emin olmadan ilac yazması tuhaf geldi biraz kullanayimmi sizce ilacın adı Gyno-lomexin vajinal övül