Okyanusliya Ya aslında daha belli olmaz da işte 😊 bi an önce hazırlığını yapmak istiyorum yoksa ilk çocuğumuz Önemli olan sağlıklı olması 🙏🏻🙏🏻
ozge-52 Okyanusliya inşallah sağlıkla gelsin göstermeyen bebeklere genelde kız diyolar ama ne kadar doğru bilmiyorum🙂