Kızlar kasım ayında bir kimyasal gebelik atlattım bu ay ise yeniden hamıle kaldım yani adetim geçikti beta baktırdım 21 cıktı. Dört gün sonra tekrar baktırdım beta 14 düşmüş yine kimyasal sanırım . Kan pıhtılaşması genetik tahlillerim temizdi doktorum kan sulandırıcıda başlamıstı ılk beta baktırdıgımda ama olmadı sanırım. Var mı aranızda arkadaşlar boyle seyler yasayan neden boyle oluyor olabılır 😔😔