Haticebice Anneler 37+0 Olduk bugün inanılmaz hareketli bir bebek size sorum Doğum yaklaştıkça hareketli mi olur ? göbek düşmesi her anne de olur mu ?
Sumru Haticebice beni yolda görenler göbeğin düşmüş fazla durmaz gelir bebiş diyorlar 😂 doktorum da dahil 😂
Ebru38 Beyzasahr 40 hafta dolunca Suni sancı veriyorlar mı canım yoksa bekleniyor mu doktor bişe dedi mi
Ebru38 Haticebice doğum yaklaştıkça hareketi azalıyor canım doktor da öyle diyor artık büyüdüğü için yeri daralıyor.
Ahsen-01 Ebru38 devlette bekletiyor lar 42 ye kadar malesef 2. Doğumu mu tam 42 de yaptım ama nisanim geldi gelmese nasıl bir yol izlerlerdi bilemiyorum özelde 40 41 arası suni ile başlatıyor lar gelmez ise bebek
Beyzasahr Ebru38 bugun gittim işte 2günde bi çagırdı artık nst için 41e kadar beklicez dedi devlet hastanesi 2.dogumum bu arada
Ronyaseda Haticebice Kimi kadının göbeği düşmez ama doğumu olur kiminin göbeği düşer 40 haftalık doğurur. Bunun göbek ile inan alakası yok. Bende 37 haftaligim canim
Sinemcetin20 Ronyaseda benim hiç yukarı çıkmadı gobek bebek asagida oldgu icn oda erkn dogum bekliyorum