Gd1992 [url=https://hizliresim.com/yR035M][img]https://i.hizliresim.com/yR035M.png[/img][/url] Kızlar bu model nasl sızce set olarak fıyatı 220 tl
annecikk_ Gd1992 valla cok begendim 😍 Daha demin 4 takim gecelik aldim iyiler ama bu kadar guzel degiller bence yurtdisindayim boyle seyler yok malesef bulamadim hic bir magazada markada🤦🏻♀️
Myrina Gd1992 220 tl ise çok uygun bu üçlü takım. Ben sadece bir gecelik bir sabahlığa 170 liradan fazla verdim. Hatta bu şekilde 3 takım aldım hastanede yeterli olmaz belki diye. Daha uygun bulamazsınız.
Aknkbr Gd1992 bende aynı modelin beyazını aldım bende bu civarlarda aldım lohusa dükkanım dı galiba sayfanın adı çok güzel geldi 🙂👍🏻
Aknkbr Vosvolicee uygun yokki ben eminönünede gittim çok daha pahalı fiyat verdiler ucuz set olarak yok ki
Vosvolicee Gd1992 bizim burda 120-150 gibi fiyatları var o yüzden canım ama doğru diyorsun internette daha fazla fiyatlar
Gd1992 Aknkbr bn beyaz alcktm iç gosterır dediler ıc gosteren seyi malesf esım gıydırmez oyuzden mecbr pudra bkıorm
Vosvolicee Aknkbr ben bizim buradakilere göre söyledim canım ama baktım haklısın internette daha fazla fiyatlar.
NeslihanAsel Gd1992 güzel kuzum bende dantelsiz bakıyorum ilk doğumumda dantelsiz bulmuştum kumaşı da pamuk gibiydi bebeğimi tahriş etmedi veya beni rahatsız etmemişti şimdi yine bakıyorum dantelsiz düz bişe bulmaya çalışıyorum 🤗
ballarinannesidirr Gd1992 cok güzel fiyatı da gayet iyi bence çünkü faha pahalilarini gördüm nerden aldiniz acaba sayfaysa adi falan var mi ??
Gd1992 ballarinannesidirr https://instagram.com/bibulittlee?igshid=1wvqeejpt2v8n sayfa burası cnm henuz almadm arastırıyorm
Nimesay1 Gd1992 Ben sadece pijama takımina 110 tl verdim.Sabahlık+gecelik sete göre fiyati iyi bence.
Nasippp Gd1992 valla bence fiyatı çok uygun normalde 300 üstü oluyor güvenilir yerse. Al bence gaywtte güzel
150403 Gd1992 ben bunun üçlü setini aldım alt pijama üst ve sabahlık lacivert rengini ama kanama filan olur taşarsa belli olmasın diye çok yumuşak gayette beğendim