Kızlaarr sonunda doğurdm huc iç açıcı bi doğum olmadıgı için hikayemi uzun uzun anlatmicam şöyle özet geceyim
Sabh 4 te cok yogun suyum geldi sıfr açlma sıfr sancyla yatşım yapıldı akşam altıya kadar suni sancı we nerdyse 5 dk da bir her kafadan yapılan çatı muayenesi o kadr aqrı sancı cekmeme rağmn 3 santm açklıkla acilen sezeryana alındm ve gerçkten öldüm ama kızımı görnce hicbir ağrm acım kalmadı çok şükür ikimzde iyiz şuan hastanedeyz inş yarn cıkarz