Merhaba canım ben yaşadım. Erken doğum riskim vardı. Doğarsa küveze girmesin diye Dr yaptırdı. Nitekim 37+4 de doğum yaptım. İyi ki yapmışlar. Ciğer geliştirici iğne vurulmasaydık, küveze girmek zorunda kalacaktık. İçin rahat olsun. Hayırla kucagına al inşallah