Ben tavsiye uzerine almistim penye olanindan ne olur ne olmaz diye 1 tane almistim ama cok kullanisli bu dogumada almayi dusunuyorum kaynanama kalsa sutyen sutu cekermis yok sutyen takanin sutu gidermis hic alakasi yok 😒benim elti takmadi dogumdan sonra 1 2 ay oyle salkim sacak gezdi bide goguslerde buyuk olunca belli oluyo insan bi tuhaf oluyo bana da taktirmiycakti yok olurmu oyle sey dedim de zorla aldirmistim