Merhaba arkadaşlar,29+6 haftalik hamileyim..Şu ana kadar 8 kilo aldım.Karnım biraz buyudu ve göğsüm bile fazla büyümedi.onun disinda gercekten fazla kilo almışım gibi gozukmuyorum.Ama kalçam dişari dogru cıktı.bel boslugum inanılmaz kıvrık .Gören kalçan büyümüş diyor halbuki benim kalçam zaten o kadardı sadeece dışarı cıktı..Dogumdan sonra duzelir mi bu durum acaba,yaşayan var mı? 😒😖