Merhaba arkadaşlar ! Ben ilk beş ayının sonuna kadar 1 kilo civarı aldım ve şuan 24+2 yani altıncı ayının sonuna gelmek üzereyim ve toplam aldığım kilo 3 . Bu normal mı ? İnternette okuduğumdan en az 6 veya 7 kilo almam gerekiyor diyor . Göbeğim gayet büyük duruyor . Bu konuda bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi lütfen ?🙏