Selam güzel anneler😊 bişey takıldı aklıma, benim ikinci gebeliğim ve ilk doğumum 38. Haftada olduğu için doktorum alttan muayene edemeden doguma alınmıştım😁 acaba ilki normal dogum olan, ikinci gebeliklerde doktor tekrardan çatı muayenesi yapmaya gerek duyuyor mu? 🤔🤔 29 hftaligim merak ettimm..