Mavi4 doğru söylemiş ama bu haftalarda kordon ile cok karısıyor . Bana 13+5 de kız %99 dedi söyleyeblrsn dedi ama yinede söyleyemedim . İkili testte öğrendik usg sırasında 14 gn snra kan sonucumuz cktı nifty yaptırmayı tercih etmiştik %99.9 cinsiyeti de söylüolar ondn snra söyledk herkese .