Dlndly bende sezeryandan korkuyorum ameliyat masasına uzandıgım an kalpten giderim herhalde ilk dogumum normal olmuştu inşallah buda normal olur ben zorunlu olmadıkça normal dogum yapmanızı tavsiye ederim acı eşiginiz zayıfsa normal dogum belki zor geçer ama kendinize güveniyorsanız kesinlikle normal dogum yapın