Kızlar selam 32 de calısabilir aldım ama dayanamıyorum 35+0 da ayrılcam, hastane raporu kıracağınız için hangi gün izne çıkacaksanız ogün arayın kıralım dedi. Hamilelik haftama göre tam 35+0 da ayrılmalıyım ki haftam ölmesin değil mi yani böyle mi yapmam gerekiyor ?
Bide o raporu işyeri hemen onaylaması mı gerekiyormuş öyle okudum nette bizim iş yeri çok sorumsuz üstüne düşmem lazım o yüzden bilenlerden fikir istiyorum 🙏🏻