Selam Kızlar 17+4 gebeyim doktora gittim malesef rahim şekli bozukluğum olduğunu riskli gebelik olduğumu söyledi. Benim gibi olan var mı? Yada benim gibi olup doğuran var mı? Moralim bozuldu. Allahım yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin 🙏