Merhaba bu benim 3. Hamileligim 1 kızım var birde 16. Haftada düşük yaptım şimdi 13+5 günlük hamileyim az önce tekme gibi bişey hissettim gaz degil ondan eminim ama daha küçük acaba gerçekten tekmelerini hissetmeye başlamış olabilir miyim çok heyecanlı ya sanki ilk defa hamile gibiymişim kızımda 16 haftalıkken düşükte 15 haftalıkken hissetmiştim